Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srbija u pripravnosti

Komentari (27) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 24 oktobar 2010 16:26
Smiljanski
Nikako da rešim dilemu,da li smo zaista ovakvi,ili je neko to od nas napravio?Veliko je pitanje da smo recimo negde u Skandinaviji, i da nismo na raskrsnici,da li bi bilo baš ovako?Mislim da je pola-pola,jer ipak smo se "primnili" na komunizam,i zatvarili stoku po manastirima,sahranjivali Boga,ubijali se međusobno,što i danas radimo.Opet dilema,da li smo želeli Jugoslaviju,ili nam je nametnuta,ali ipak smo joj ostali najverniji!Pa i taj derbi je susret dva kluba sa komunističkim obeležjima,i samo mi se ne odričemo petokrake,a Hrvati su to uradili elegantno,i nikom ništa.Mi se ne odričemo ni latinice,ni Tita,ni "hrvatskog"mora, ni soroševe "B92"ni JUL-a,tj. Željka Mitrovića koji je postao srpski "Rupert Merdok",ali smo se odrekli Pravoslavlja,ćirilice,srpskih običaja,pesme,igre,Kosmeta,Crne Gore,Makedonije,,...Ne spominjemo svoje žrtve,nije "IN",sve radimo da bi se dodvorili neprijatelju,koji više i ne krije šta misli.
Preporuke:
0
0
2 nedelja, 24 oktobar 2010 16:38
ZoranSan
Tačno tako Gospođo Mirjana sva ova buka oko navijačhuligana je u organizaciji vlasti,jer kako drugačije shvatiti nereagovanje vlasti na poziv gospodina iz Holandije koji je držao mitin na paradi Ponosa i izrazio žaljenje što u Paradi nisu i dečaci od 12 godina(njemu to verovatno mnogo znači ,zažto nemam pojma),dalje vlast nije reagovala ni na Pisanu parolu koji su nosili na toj Paradi ponosa a na kojoj je pisalo
"Smrt državi".
Verovatno je bilo važno kako Vi kažete da se skrene pažnja sa Telekoma ,katastofe u vođenju spoljne politike,definitivne prodaje Kosova,Sanđak,poskupljenja za gotovo30 posto za sve proizvode.A najvažnije je da se kroz zakon Skupštinu provuče Zakon kojim će se ,verujem,u buduće kažnjavati i nazivati huliganima svi koji budu izašli na ulice i štrajkovali protiv ovakve vlasti.
Preporuke:
0
0
3 nedelja, 24 oktobar 2010 17:38
Aleksandar
Za nekoga ko, poput mene, nema pojma o fudbalu

Bojim se da ima malo vise od fudbala o cemu ona nema pojma.
Preporuke:
0
0
4 nedelja, 24 oktobar 2010 19:35
uzgred
Novinar za sva vremena i sve režime.
Preporuke:
0
0
5 nedelja, 24 oktobar 2010 19:54
Nikola
Alal vera devojčice!!!
Preporuke:
0
0
6 nedelja, 24 oktobar 2010 21:02
Gavrilovic
Tekst je odlican,a evo izgleda da iza PRVE TELEVIZIJE stoji RTL,ili SAT 1 Pro Sieben grupa iz Nemacke.Ko prati program ove tri televizije iz Nemacke ili ko je u Nemackoj ziveo,pa njemu ce sve biti jasno..

A TELEKOM odlazi,sad ce Canak da se buni kao onda oko NIS-a,ili mozda nece?

Da li Dinkic smatra da se TELEKOM prodaje ispod cene?

Sistem je u raspadu,a buducnost ove drzave i naroda neizvesna...

A "RUKA" rezima postaje sve cvrsca,mada ipak vec drhti...

Poslednji trzaji vlasti mogu imati nesagledive posledice

Sretno Srbijo!
Preporuke:
0
0
7 nedelja, 24 oktobar 2010 23:35
Mitar
Kad je nešto meni korisno -TO JE U REDU I PRAVILNO i nemam OTPOR protiv toga.

Kad meni nešto ne odgovara - TO NIJE U REDU I TO ČINE FAŠISTI, KLEROFAŠISTI ..ISTI,..ISTI...

To je cela logika vlasti.

Srbi su pokazali 10.10.2010. da su protiv onog što nije ni za ponos ni za paradu.

Srbi nisu protiv sporta i derbija.

Događaj od 10.10.2010. je generalna proba i opomena da se vlast stavi u pamet.

Zašto? Zna li vlast koliko je ljudi bez posla ostalo?

Na primer Novi Sad je bio industrijski centar. U industriji Novog Sada radila su preduzeća Pobeda, Jugodent, Jugoalat, Novitet .... i druga u kojima je radilo 37.000 radnika a danas u njima radi 1.700.

U Novom Sadu sada ima kafića i .... nezaposlenih.
Možeš se zaposliti kao partijski kadar.

Narod traži HLEBA I IGARA.

Hleba NEMA a IGARA će biti.
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 25 oktobar 2010 00:00
LOLA
"Bez obzira na to da li nas drma nesanica ili insomnija, jedno je sigurno - mi zevamo."
Preporuke:
0
0
9 ponedeljak, 25 oktobar 2010 00:28
Milodan
Jeste, bila je frka oko derbija jer: "Koga su zmije ujedale i guštera se plaši". Bogu hvala, derbi je odigran, nije bilo incidenata pre, za vreme i posle utakmice i nadam se da će tako biti i ubuduće, ne samo što se derbija tiče nego svih ostalih masovnih javnih okupljanja bez obzira kojim povodom.
Nešto mnogo krupnije se iza brda valja

Moguće je, moj intelekt nije sposban da dokuči šta nam se to sprema. Ima nekoliko opcija ali, za mene, nijedna nije potuno prihvatljiva. Ako mislimo na nasilje u Beogradu 10. oktobra ono se nije desilo spontano, nisam sklon da verujem da se sve to odigralo zbog Parade ponosa niti mislim da je to bio bunt zbog socijalnog nezadovoljstva za koje ima razloga napretek. Zašto to mislim? Ovaj narod je zahvatila na prvi pogled neobjašnjiva letargija, neviđena apatija te i pored postojećih socijalno-ekonomskih pa i političkih razloga ništa ne ostade od obećavane vruće jeseni da bi, vodeći se nekakvom svojom logikom, zaključio da toga nema jer ne postoji alternativa, običan narod (u koje i sam spadam) na suprotnoj strani režima ne vidi politički snagu koja bi Srbiju izvela na pravi put ma u kom smeru vodio. Toliko o tome.
Ne bih se složio da su to navijačke armije kojima se diriguje iz mračnih političkih centara, pre bih rekao da se u konkretnom slučaju radi (mislim na 10.10.) o fantastičnoj organizaciji političkih protesta, možda najboljih u poslednjih 10 godina, kada su učesnici protesta na različitim punktovima u gradu delovalo tako sinhronizovano "razvlačeći" policiju kao testo za četničku gibanicu da bi im na tome pozavideo svaki general koje je stručnjak za strategiju i taktiku. Ko je to organizovao i zbog čega saznaćemo, valjda, nekada.
Ma koliko izgledalo stupidno, Jelena postade idol liberalnog dela Srbije zbog jasno izrečenog stava po pitanju o kome mnogo važnije (i kompetentnije) ličnosti ne smedoše da zucnu. Otuda ne čude pohvale pomenutih ČJ i NČ. Slučaj Radiše Uroševića je eklatantan primer stanja u kome se Srbija nalazi.
Preporuke:
0
0
10 ponedeljak, 25 oktobar 2010 00:38
Staro kuče
Bravo za sve kolumniste koji su, posle višednevnog razmišljanja, shvatili i napisali istinu koju većina ne vidi-da u Srbiji retko šta valja.
Dame i gospodo pisci, manite se toga. Narod to zna i oseća mnogo pre vaših pisanija. Budite (bar jednom u životu) hrabri, pa napišite šta i kako sada. 800 omladinaca je to već učinili svojim delima, i sada je u zatvoru. Na vas je red, salonci
Preporuke:
0
0
11 ponedeljak, 25 oktobar 2010 02:12
Milos
Raduje me da je autorka teksta shvatila o kakvoj prevari je rec i pored besomucne propagande svih medija. Toliko je ruzno i strasno ovo zaglupljivanje naroda od strane rezima, da se i najtolerantnijim ljudima vise smucilo takvo ponasnje vlasti.
I ja sam bio od onih koji su svesrdno, kao i autorka, ranije podrzavali ovu vlast, pa je moje razocarenje tim vece!
Preporuke:
0
0
12 ponedeljak, 25 oktobar 2010 07:28
milorad
Krije se i Jurišić i najavljena poseta Tadića Hrvatskoj(još jedno izvinjavanje)i ...
Karleuši trebaju pederi.Pa ko će njoj da napuni Arenu?!
Čeda je pljuvao Koštunicu kada je Ceca pevala na Trgu.Ipak mu se dopalo.Samo što je Arkan ipak Arkan a Tošić nije ni Tošić.
Preporuke:
0
0
13 ponedeljak, 25 oktobar 2010 10:04
Dušan Ariljević
Od kud nesanica, inosomnija, zevanje? Pa od helikoptera koji prave buku iznad naših glava. To je stanje koje otežava naš cilj SRBIJA U PRIPRAVNOSTI. No nije sve tako crno, neki si podržali Jelenu Karleušu jer njeni stavovi, priznaćemo prhvatljiviji su od haosa i nereda na ulicama.
M.B. Mojsilović je u pravu kada tvrdi da se nešto valja iza brda, dobro primećuje: "Osećam da u poslednje vreme neprestano živimo u nekoj vrsti ratnog stanja" ali zar nije primereno, skoro neophodno na ljutu ranu sataviti ljutu travu!
Preporuke:
0
0
14 ponedeljak, 25 oktobar 2010 11:59
Slađa
Svi su se okomili na Uroševića, a niko ne spominje da je SAVETNIK PREDSENIKA takođe pevač, Nebojša Krstić iz grupe Idoli.
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 25 oktobar 2010 12:23
TOPOLj
Vaše sumnje Mirjana da se u Srbiji nešto čudno događa su na mjestu.Nisam siguran da bi prodaju Telekoma žutokrate na ovaj način bacile u drugi plan,odnosno skretali pažnju javnosti sa istog.Posjeta američke državne sekretarke Hilari Klinton nije slučajna.A ono što pažljivijem posmatraču upada u oči je i nedavna posjeta Srbiji načelnika ruskog generalštaba Nikolaja Makarova.Posebno apostrofiram posjetu generala Makarova.Njegov dolazak takođe nije slučajan.Da li je posjeta ruskog generala ustvari opomena nekima u Srbiji da ni ne pomišljaju da Srbiju uvedu u NATO?Da li su izjave pojedinih zvaničnika iz Srbije da konce nereda u Beogradu i Đenovi vuku neki iz inostranstva takođe plod slučajne koincidencije?Na koje se to inostranstvo misli?Inostranstvo je širok pojam.Inostranstvo je Austrija,Švicarska,Njemačka,Italija,Ujedinjeno Kraljevstvo,SAD itd.Za neke je inostranstvo Rusija.Za mene lično nije i nikada neće biti.Recimo ministar odbrane Dragan Šutanovac povodom nedavnih incidenata u Beogradu i Italiji češće je koristio taj termin "inostranstvo".Očigledno je da Šutanovac ne smije da preko usta prevali riječ Rusija jer bi to onda izazvalo skandal.Ta misteriozna riječ inostranstvo,drugo je ime za Rusiju.Aleksandar Babakov,zamjenik predsjenika Ruske Dume dao je izjavu,a nju je prenjela i NSPM,da će uskoro doći kraj ignorisanju ruske pomoći i ruske diplomatije.Ni ovo nije slučajnost.Neko u Srbiji smatra da događanja u i oko KiM,te događanja u vezi ulaska Srbije u NATO mogu da prođu bez ruske diplomatije,uopšte bez rusog učešća.To je pogrešan pristup.Ne može proći bez Rusije i ne smije da prođe.Vidite Mirjana,na utakmici Zenit-Hajduk,navijači Zenita su zapalili albansku zastavu i zastavu takozvanog Kosova.A u okolini Kragujevca u jeku gasne krize zapaljena je ruska zastava.Nisam čuo nijednog zvaničnika iz Srbije da se ivinuo zbog te gadosti.Srbiju tiho uvode u NATO.Kako to najbezbolnije saopštiti narodu?Upravo ovako.Ali i to će da košta.I to skupo.
Preporuke:
0
0
16 ponedeljak, 25 oktobar 2010 15:34
čitateljka iz Srpske
Radiša Urošević (o kojem baš ništa ne znam sem da je pjevač narodnih pjesama) pokazao je da, ako već
nema fakultetsko obrazovanje, ima nešto važnije:
ljudsko dostojanstvo. Danas je podnio neopozivu
ostavku na mjesto člana Upravnog odbora Pošte Srbije.
Preporuke:
0
0
17 ponedeljak, 25 oktobar 2010 18:04
nataša @ Slađa
Nebojša Krstić i Radiša Urošević nisu nikako kolege pevači. Nebojša Krstić je nešto poput "šlager pevača" iz filma "Ko to tamo peva". Sa druge strane Radiša Urošević je čovek koji ima apsolutni sluh, divan mekani glas, i nekoliko zaista dobrih kompozicija. Ja inače imam klasično muzičko obrazovanje, doduše skromno, slušam i bavim se uglavnom klasičnom muzikom, ali sam kompetentan da to kažem. Krstić je potpuni muzički diletant, a Urošević nije, da se bavio italijanskom muzikom sigurno bi imao zapaženo mesto u svetskoj muzici, ovako on se bavi folklornom muzikom jednog brojčano malog naroda i to čak ni to u celini, vrlo ograničenom varijantnom, šumadijskom pesmom, ali onom nekomercijalnom varijantom.
Za njih je Urošević Umetnik, sa velikim početnim slovom, a izgleda i Čovek.
Svaka čast Radiša, kupiću tvoj CD, i to će biti jedini u mojoj kolekciji odmah pored Šostakoviča, Mocarta i Đuzepea Verdija, koga osnivači B 92 zovu Ivan Zeleni, a sebi se ne rugaju.
Preporuke:
0
0
18 utorak, 26 oktobar 2010 00:57
@nataša i slađa
Duhovito je to što kažete, ali hajde da ne preterujemo. Nije ovde reč o tome kakav je glas g. Radiše Uroševića, niti o tome da li je dobar čovek, već se radi o tome da taj čovek nema ni kompletnu srednju školu, a kamoli fakultet koji bi ga preporučivao za tu funkciju. I, po sopstvenim rečima, ima cvećaru i firmu za proizvodnju poljoprivrednih alatki. Što se tiče g. Krstića, ne ulazim u njegove muzičke kvalitete, ali svakako ima završen fakultet i to, ako se ne varam, medicinski u Beogradu, koji svakako nije baš mačji kašalj. to treba reći prosto istine radi, ovako preterujući bude kompromitovano i ono što je tačno i bitno u vašim komentarima.
Preporuke:
0
0
19 utorak, 26 oktobar 2010 02:24
nataša
Krstić jeste završio medicinu pre skoro trideset godina, ali je ne radi i sadašnja i ondašnja medicina prema svim informacijama su dve prilično različite stvari. Bez obzira što nije aktivni doktor, doktor je onaj ko leči pacijente, a on to ne radi i nikad nije osim možda jedno kratko vreme na Visu pre više od dvadest godina, dakle iako nije aktivni doktor, on ima formalno ovrazovanje. Međutim nije poređeno formalno obrazovanje nego MUZIČKO.
Pazite, taj polupismeni "seljak" Radiša je izvanredan muzičar, obdaren božanstvenim talentom. Uopšte niste svesni kakv je to talenat.
Njegova sreća ili nesreća je u tome što je njegovo polje rada jako usko, on peva za jako mali broj ljudi i nema svetsku slavu, ja vam tvrdim da je pevao italijanske kancone da bi ceo svet znao za njega. Sa druge strane Krstić i muzika ...
Gospodin Urošević je kritikovan i ismejavan od onih koji se rugaju zato što se bavi srpskom narodnom muzikom, a ne rugaju se sebi što su svoje poznavanje muzike ( radi se o hrvatskim pseudokomunistima i pseudoantifašistima, koji su iza Druge Srbije koji se rugaju "srpskim seljacima" pa i gospodinu Radiši ), a svoje gospodstvo su ovekovečili promenivši ime ulice Đuzepea Versdija u Rijeci u ulicu Ivana Zelenog. Preveli su talijansko (fašističko ) ima u hrvatsko da ih ceo svet razume. Dakle što se ne rugaju sebi i svojim dometima, što se rugaju istinskom talentu, koji se doduše bavi jednom uskom lokalnom aktivnošću, šumadijskom pesmom.
Odpžao je on svima lekciju iz ponosa.
Još nešto. Političke funkcije, od člana upravnog odbora do ministra ne zahtevaju stručnost, pogotovo ne ovde, ali i u drugim zemljama.
Preporuke:
0
0
20 utorak, 26 oktobar 2010 10:10
još nešto
Kave su kvalifikacije Dragana Šutanovca za ministra odbrane Srbije?
Moje mišljenje je da su mu kvalifikacije što niko nije na svetu nestručniji, nepodobniji i karikaturalniji za taj posao. Odbrana Srbije i Šutanovac, za neke UŽAS, za za druge URNEBES od smeha i radosnog trijumfa.
Ne znam da li ja anoimni autor komentara (i ja svašta lupam, čuj anonimni) , meni određivao meru u vezi ovog ili onog neobjavljenog kvaliteta, ali meni je ne može opdrediti, a ako mi eventualno ubije kanarinca, ili probuši gume na kolima, to je njegova mera.
Preporuke:
0
0
21 utorak, 26 oktobar 2010 17:03
@nataša
Simpatične su Vam muzičke analize, čitam rado i vaše druge komentare, ali ovde naprosto niste u pravu. Za ovu temu, kao i za mesto člana upravnog odbora PTT Srbije, potpuno su irelevantni muzički kvaliteti i toplina glasa g. Uroševića. Prosto, on za to nema ni minimalno formalno obrazovanje, a u to svakako spada - barem - završen fakultet. Tako da je ovde potpuno neprimereno poređenje sa g. Krstićem, koji taj formalni uslov zadovoljava. A Vi mi nađite bilo gde u svetu na sličnom mestu nekoga ko bi imao "kvalifikacije" slične g. Uroševiću. Nemojmo da vas/nas pristrasnost zaslepi.
Preporuke:
0
0
22 utorak, 26 oktobar 2010 20:42
nataša
Ima jako puno ljudi koji nisu završili srednju školu koji učestvuju u donošenju veoma važnih odluka za mnoge države. Jedan moj prijatelj, Rus iz Kazahstana čak ima teoriju da je Amerika dobila hladni rat, "rat nadlagivanja" zahvaljujući činjenici da nije imala nezadovoljne intelektualce, ljude sa doktorskim disertacijama nasuprot SSSR ili ČSSR, ili SFRJ koja je imala mnogo neupotrebljenih doktora nauka koji su bili jako nezadovoljni. Nasuprot njima u SAD i drugim zapadnim zemljama, državni službenici, a to su i oni što primaju poštu i prodaju markice, prolaze kroz veće provere nego kod nas kad ih primaju u generalštab, dakle detaljne provere i tanka haj skul, a plata tog što udara pečate u državnopj pošti znatno veća od profesera nuklearne fizike na privatnom univerzitetu. Dakle kriterijum je ODANOST državi.
Krstićeva medicina je neupotrebljiva i on svoj rad, političku propagandu, zasniva na iskustvu sa koncerata grupe Idoli i drugih načina da upotrebim njegov originalni izraz "obrađivanja zemlje" i bazično obrazovanje iz gimnazije.
Ako mislite da je inteligentniji od Radiše Uroševića praksa to nije potvrdila. Radiša je čitav život na tržištu, a Krstić na donacijama. Radiša dela uprkos sistemu, a Krstić i Idoli kao sistemski projekat, kao i Bregović i kao ostali, a Radiša uprkos njima. Radiša ne zauzima ničiji medijski prostor a Idoli su nametnuti.
Jedina moja zamerka Radiši je članstvo u Palminoj partiji.
Ja slušam Baha, Hendla i Šostakoviča i nisam ni znao da sam fan Radiše Uroševića, ali sigurno ga više poštujem nego Krstića, i mnoge ministre.
Radiša je takav kakav je, rodila ga maka, a Krstić i Šutanovac su preparirani u nekim kuhinjama. Radiša nije štetočina, ma kakav "seljak" bio, a ovi jesu.
To su štetočine i neznalice koji samo "'oće 'leba bez motike", za razliku od Radiša koji razgali srce onima koji su željni rodne grude i koji dočekaju svadbu sina da se malo provesele i koji jedu 'leb sa devet kora.
Sigurno sam u pravu.
Preporuke:
0
0
23 utorak, 26 oktobar 2010 21:24
nelson
radiša "pripomaže" u - upravnom odboru-
kako to "nama" lako ide. - dva nebulozna komentara, promene temu, baš kao naša vlada, nebi li naciju držala u "pripravnosti".

no, kad je bal, da se i ja nadovežem apropo tvrdnje da članu upravnog odbora treba fakultet. - u upravnim odborima preduzeća (pa i najvećih u svetu) sede oni koji imaju pare. čak ne moraju ni znati čime se kompanija bavi. važno je koliki deo je njihovom vlasništvu.
nevolja je što se kod nas članovi uo. postavljaju da bi štitili interese kojekakvih profitera i vlasnika kapitala sa kriminalnim poreklom. (nismo slučajno među tri najkorumpiranije države u evropi). ta činjenica će nas "dotući" (ako ne bude "smak" sveta.
Preporuke:
0
0
24 utorak, 26 oktobar 2010 23:21
011
U svakom slučaju taj Radiša je gospodin čovek.
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 28 oktobar 2010 23:15
Utješitelj Blagi
Potpisujem da je Radiša Urošević gospodin čovekm što se za Nebojšu Krstića, opijenog vlašću, uopšte ne bi moglo reći.
Preporuke:
0
0
26 ponedeljak, 01 novembar 2010 06:30
Svetislav Kostić
Komentar Topolja, mog prekodrinskog zemljaka, i samog bez "dlake na jeziku" - potsjeti me na eklatantan primjer dvostrukih standarda, pojave još donedavna tipične pre svega za licemjere na Zapadu. U međuvremenu posredstvom petooktobarskih antisrpskih podrepaša, ušuljao se i u srbijansko društvo princip da se i u jednoj Srbiji inficiranoj bacilom dvostrukih mjerila posredstvom prozapadnog predsjednika i takve mu vlade, primjenjuju takođe različiti kriteriji za istu stvar. Koliko nedostojan srpske prirode toliko i drastičan primjer koji gospodin Topolj navodi sa paljenjem zastave / zastava, ruske i američke.

Naime, Kada u januaru 2009. jedan "ogorčeni" Srbin zbog rusko ukrajinskog gasnog spora, javno zapalio rusku zastavu, sem sama ruska zastava, niko drugi, pa ni počinilac djela, nije doživio nikakvu štetu, a kamoli hapšenje i presudu po hitnom postupku na kaznu oduzimanja slobode, kao što je nedavno pre toga bio slučaj zbog paljenja američke zastave.



U tom sveukupnom kontekstu, pitam se, kako to da samo nama prekodrinskim Srbima, iako ne nalicu mjesta, ili baš zbog toga - bode u oči jedna tolika nesrazmjernost u tretiranju jednog te istog u potpunosti identičnog slučaja na štetu ruske strane? Da li stoga, što Rusi nas Srbe nisu još nikada bombardovali? Ako to nije objašnjenje - kakvo onda? Možda mi neko od "kolega komentatora" to objasni. Dačić to zasigurno neće učiniti.
Preporuke:
0
0
27 ponedeljak, 01 novembar 2010 14:06
Slobodan Djokovic
Propaganda je evoluirala do neslucenih granica.I kada uzmemo u obzir medije koji su najvecim delom pro rezimski , antisrpski, situacija je alarmantna .Pogledajte kakvi su nam javni tribuni....Bojim se da smo postali zona sumraka , jer lopta se prebacuje cas tamo , cas ovamo i tako prolaze prodaje Telekoma , razne aukcije , naravno namestene,represije koje se odvijaju pod plastom demokratije , Sandzak i .......
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner